1) Perkant Parduotuvėje, kiekvienam Klientui (jei jis yra ir vartotojas) ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos, išskyrus pagal specialius Kliento nurodymus pagamintas ar pritaikytas prekes ir kitas teisės aktuose numatytas išimtis.

2) Norint grąžinti prekę, reikia užpildyti ir išsiųsti Sutarties atsisakymo formą.

3)Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

4) Kiekvienai prekei suteikiama tiekėjo garantija gamybiniam brokui ir kitiems defektams, nesusijusiems su normaliu prekės naudojimu ir aplinkos poveikiu.

5)Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Kliento prašymo gavimo dienos pateikti atsakymą Kliento nurodytu el. paštu.

6) Pinigai už grąžinamas prekes pervedami į nurodytą sąskaitą per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos. Perkant "Gera dovana" dovanų čekiais ar kortelėmis, suma grąžinama PO EGLUTE dovanų kuponu.

7) Prekės grąžinamos paštomatu, nurodytu kartu su pateiktu atsakymu. Kai prekės grąžinamos, Klientas turi padengti prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus jeigu gauta prekė yra netinkamos kokybės.

8) Prašymą ar skundą dėl Parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos Klientas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, telefono Nr. +370 5 2626751, fakso Nr. +370 5 2791466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.